I thought that it mattered what I said or where I said it. Then I realized the only thing that matters is that you, (Pause) you make me happier than I ever thought I could be. (Starting to cry again.) And if you’ll let me, I will spend the rest of my life trying to make you feel the same way. (Pause as he gets out the ring.) Monica, will you marry me?

我費盡心思挑選求婚地,
我絞盡腦汁思考求婚詞,
我盡是瞎忙這枝微末節,
最後才明瞭,其實求婚的最重點,求婚的人,妳

(停)

妳讓我體會到,原來我可以幸福如此.
如果你願意,我想要用我餘生,使妳也跟我一樣幸福.

妳願意嫁給我嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    IreneY 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()